Zodra u schade aan uw woning constateert is het zaak om zo snel mogelijk contact op te nemen met uw verzekeraar (of tussenpersoon). Huiseigenaren moeten beroep doen op hun opstalverzekering, huurders kunnen bij de woningstichting of particuliere verhuurder terecht. Doe dit zo snel mogelijk. Wateroverlast is in de meeste gevallen gedekt. Schade aan uw bezittingen of interieur is met de opstal of inboedelverzekering gedekt. Toch kan het voorkomen dat uw verzekeraar enkele schadegevallen niet dekt. Dat kan zijn als u schade heeft door verstopte dakgoten, slecht onderhoud of openstaande ramen. Verdiep u daarom ook altijd goed in de polisvoorwaarden van uw verzekering.
Als de storm is gaan liggen en u heeft de mogelijkheid om een foto te maken van de schade aan uw dak, doe dit dan gelijk! Maak altijd foto’s om problemen in een later stadia te voorkomen. Deze foto’s kunt u namelijk gebruiken voor uw verzekering.
Een expert inschakelen kan voornamelijk van belang zijn voor huiseigenaren. U wilt de schade niet verergeren doordat u te lang moet wachten op de reparateur. Feenstra Dakbedekking is snel ter plaatse voor uiteenlopende dakreparaties. En voor spoedklussen voeren wij gedegen noodreparaties uit. Hiermee kunt u ergere schade voorkomen. Natuurlijk inspecteren wij eerst de schade en bespreken we daarna de stappen die u het beste kunt ondernemen. Wilt u direct een expert in huis halen? Neem direct contact met ons op door ons te bellen op het nummer 0517 23 97 97 of te mailen naar feenstra@feenstra-dakbedekking.nl
Heeft u dakschade en bent u niet helemaal op uw gemak om te wachten op uw verzekering? Wilt u veel liever de staat van uw dak direct weten, om extra schade aan uw woning te voorkomen? Bel of e-mail ons om een afspraak te maken voor een inspectie. Door onze ervaring, weet u waar u aan toe bent. Mochten er reparatiewerkzaamheden nodig zijn dan kunt u altijd een offerte opvragen. Met 25 jaar ervaring is Feenstra Dakbedekking uw specialist op het gebied van dakbedekking.